Category Archives: freebie

Happy Sunday Morning to you all…


I am up early this morning due to hubby and grandbaby getting up sooooo stinking early…lolI have drank most of my pot of coffee and decided to blog a bit.  I managed to get a few pages scrapbooked this week.  And last night I was dreaming about scrapbooking….lol I was […]

Continue reading...

Hey everyone! How is your summer going?


Or winter for some of our friends on the other side of the globe? lol I have been so busy the last few days would not believe it…we have been to my mom’s and my aunt’s houses to visit, and I have been trying to work and get a few […]

Continue reading...

Today’s Goodies…And My Son’s Birthday…


MyScrapShop has another great Daily Download today…and its a double one too…One of them is my Glitter Flowers that match my Freezer Pop Kit and BragBook…You can find it here… And the other one is from Sir ScrapaLot…It matches his Backyard BBQ kit…You can find it here… http://myscrapshop.com/shop/index.php?main_page=index&cPath=53I know you […]

Continue reading...

Happy 4th of July!


For all my American friends….lol Even if you aren’t American you can still enjoy my Daily Download at MyScrapShop.com and if you like the free sample the whole Loyalty With Glory kit is on sale for 40% off…it works great for those 4th pictures, or for military pages…or any photos […]

Continue reading...

Back to business…


Well, I got my laptop back…YAY! I felt like I was missing a limb…lol$225.00 later it works like a dream and still looks great…I was a lot behind on my work though…it was bad…I am working REALLY hard to get caught up now though. What’s exciting over your way?I am […]

Continue reading...

Freebie templates….


My kids after they all get in from school each day…we eat and play and talk, and email, and talk a bunch more, while we work on homework…I made these pages using the freebie kits from the blogparty that was gouing on….great kits…. I made the templates first…. Hope you […]

Continue reading...

Freebie—Add on to Summer Things….


Here is link to some extras that I made for the Summer Things kit….****SORRY, Link has expired**** The quick page is in the post is also added to the zip. Don’t forget the first parts of the kit on this post: http://digitalgator.blogspot.com/2007/08/oooh-my-goodnesssummer-things-kit.html Enjoy!Claudette Thanks for following me!

Continue reading...

Let me know if you like it…


This is my font that i made the capitals are all really tall but the regular size letters are small and to the top of the caps it is called Tall Sexy Blonde! BIG HUGS! Claudetteª Technorati Tags: freebie, font ****SORRY, Link has expired**** Thanks for following me!

Continue reading...

Having a Blah Kinda Day?


(credits: Gary Fryns QP at gotta Pixel) Is anyone else out there in Blah land with me? I am so …..?…., that I don’t even have words to describe it. I scrapped a couple of pages last night…then I went on to play with my daughter and step daughters pictures. […]

Continue reading...

Here I am….wasting time that I could


be scrapping, but I am so tired today. I did manage to mow the yard….so it looks really nice. And I took my youngest child for a haircut. He looks so cute! I will share those pics on my other blog….And I have some really silly pics that my girls […]

Continue reading...